Wynajem i dzierżawa kserokopiarek

Wynajem i dzierżawa kserokopiarek Nasza firma to autoryzowany przedstawiciel japońskiego koncernu RICOH. Sprzedażą obejmuje tereny całej Polski, jednak głównym obszarem działalności jest Małopolska, a także miejscowości, takie jak: Zakopane, Kraków, Gorlice, Wadowice, Wieliczka, Chorzów oraz inne. W ofercie handlowej odnajdziecie Państwo również urządzenia innych marek. Możemy poszczycić się rokiem 1997, kiedy to zostaliśmy uznani za jednego z najlepszych dealerów w Europie, kolejno na przełomie 2001 oraz 2002 roku staliśmy się jednym z największych przedstawicieli firmy w Polsce. Posiadamy także możliwość abonentowania, wynajęcia sprzętu, co znacznie ułatwia prosperowanie, jak i start dla wielu firm. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Szczegóły strony www.xeroservice.com.pl:

Podlinkuj stronę www.xeroservice.com.pl:

Wynajem i dzierżawa kserokopiarek

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 8

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Meble Metalowe24 »

    Chcąc wyposażyć pomieszczenie biurowe, socjalne czy warsztatowe w meble, warto zastanowić się nad ofertą mebli metalowych. Są one bardzo wytrzymałe i odporne na wilgoć. Wykonane według najwyższych standardów objęte są gwarancją producenta. Meble biurowe, socjalne, warsztatowe i medyczne występują w kilkudziesięciu wariantach wyposażenia, jak również kolorystycznych. Klient sam wybiera, na jaki kolor mają zostać pomalowane meble.

    Data dodania: 16 12 2014 · szczegóły wpisu »
  • DSD - dzierżawa kserokopiarek Kraków »

    Zapraszamy do zapoznania się z ofertą przygotowaną przez firmę Digital Solutions. Od 2004 roku na rynku polskim oferujemy dystrybucję kopiarek i kserokopiarek. Oferujemy produkty firm: Olivetti, Konica Minolta, Muratec, Peach, ProfiOffice, Genie, Roto, Avision oraz innych. Zamówione materiały eksploatacyjne oraz części zamienne dostarczamy na terenie całego kraju. Gwarantujemy błyskawiczną oraz sprawną realizację każdego zlecenia oraz konkurencyjne ceny. Na naszej stronie internetowej mieści się więcej wiadomości i pełna oferta. Serdecznie zapraszamy.

    Data dodania: 22 08 2015 · szczegóły wpisu »
  • NTW Airconomic - klimatyzacja »

    NTW Airconomic zapewni Państwu komfortowe warunki pracy i wypoczynku. Dzięki zastosowanym, najnowszym technologiom zamontowana klimatyzacja będzie cieszyć każdego użytkownika. Oferujemy pełną usługę w zakresie klimatyzacji pokojowej i komercyjnej. Współpracę rozpoczynamy od projektu, a kończymy na uruchomieniu zainstalowanych urządzeń. W trakcie użytkowania klimatyzacji jesteśmy do Państwa dyspozycji w zakresie serwisowania urządzeń. Zapraszamy na stronę internetową i do kontaktu z naszym biurem.

    Data dodania: 28 08 2015 · szczegóły wpisu »
  • Artykuły biurowe »

    Sklep Abisa zajmuje się sprzedażą artykułów biurowych. Prowadzimy działalność związaną z kompleksowym zaopatrzeniem: biur, firm, sklepów, organizacji, instytucji w artykuły i akcesoria niezbędne do działania każdego: biura, placówki handlowej czy instytucji. Sprzedawane przez nas artykuły biurowe dostarczamy na terenie całej Polski. Specjalizujemy się w hurtowej sprzedaży papieru xero w formacie A4. Dostawy całopaletowe (300 ryz) dostarczamy gratis na terenie PL.
    Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą. Mail: papier@abisa.pl, tel. 503 505 662. Pracujemy od poniedziałku do piątku, od godziny 08:00 do 16:00. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.

    Data dodania: 09 09 2015 · szczegóły wpisu »
  • SIGMA - meble do biura Opole »

    Jeśli pragną Państwo zmienić wystrój swojego biura, warto zapoznać się z propozycją firmy Sigma z Opola. Ma ona ponad 25-letnie doświadczenie w projektowaniu oraz aranżacji przestrzeni biurowych. Pracownia współpracuje z klientami z całego kraju. Przygotowywanie przez spółkę aranżacje wyróżniają się swoim stylem i oryginalnością. Są także niezwykle funkcjonalne. Z pomocą projektantów firmy nawet najmniejsze pomieszczenie zyska sporo przestrzeni. W swoich projektach wykorzystuje meble cenionych polskich producentów. Na stronie internetowej znajdą Państwo dotychczasowe realizacje firmy, jak i szczegóły oferty.

    Data dodania: 20 08 2016 · szczegóły wpisu »
  • Lobos Wałbrzych »

    Na założenie własnej firmy decyduje się dzisiaj już naprawdę mnóstwo osób. Początek działalności to w zdecydowanej większości przypadków czas niezwykle przyjemny i pełen motywacji. Dość szybko jednak może okazać się, że brakuje mnóstwa potrzebnych urządzeń i drobnych akcesoriów. W efekcie niemożliwe staje się: wydrukowanie umowy, spięcie luźnych kartek, oznaczenie istotnych fragmentów w dokumentach czy notatkach lub przedstawienie klientowi oferty w naprawdę eleganckiej formie.
    Poniżej podpowiadamy, co może przydać się w każdym biurze bez względu na profil firmy.
    Drobne akcesoria to niewielkie rzeczy, o których naprawdę bardzo łatwo można zapomnieć, planując wyposażenie własnego biura. Jednocześnie to one błyskawicznie okazują się być naprawdę bardzo potrzebne.
    Zalicza się do nich między innymi:
    - spinacze;
    - zszywki i zszywacze;
    - rozszywacze;
    - taśmę klejącą, zaliczającą się do tych akcesoriów, która ma najszerszy zakres zastosowania;
    - znaczniki.

    Data dodania: 12 09 2016 · szczegóły wpisu »
  • ECO24 - hurtownia koszy na smieci »

    ECO24 to hurtownia koszy i pojemników na odpady działająca na terenie całej europy. W ofercie firmy znajdują się wszelkie możliwe produkty, którę służą do przechowywania i transportu odpadów bezpiecznych i niebezpiecznych. Firma ECO24 działa na rynku recyklingu od 6 lat, w tym czasie zyskała wielu stałych klientów na terenie całej europy. W ofercie, m. in: pojemniki do recyklingu, kosze na zewnątrz i wewnątrz, w tym koszopopielnice.

    Data dodania: 20 09 2016 · szczegóły wpisu »
  • Ibicon - wyposażenie biur i banków »

    Zajmujemy się dystrybucją nowoczesnych urządzeń przeznaczonych do: liczenia, konfekcjonowania oraz weryfikacji autentyczności banknotów i monet. W naszej ofercie znajdują się: wysokiej klasy liczarki do banknotów i bilonu, sortery, testery do banknotów oraz pakowarki próżniowe marki Selectic.
    Urządzenia produkowane są w oparciu o najnowsze technologie, dzięki czemu wyróżniają się niezwykłą funkcjonalnością, skutecznością i łatwością użytkowania. Zapewniamy także profesjonalny serwis liczarek i innych urządzeń dostępnych w naszej ofercie.

    Data dodania: 10 02 2017 · szczegóły wpisu »
  • Hurtownia opakowań - Opakowania24 »

    Różnego rodzaju opakowania o wysokiej trwałości oraz wytrzymałości oferuje sklep internetowy. Znalazły tu swoje miejsce produkty, które sprawdzają się w biurze, nie tylko do pakowania, ale i przechowywania. Kolejno artykuły niezbędne podczas przeprowadzki, by odpowiednio zapakować, ale i bezpiecznie przetransportować poszczególne przedmioty i rozmaite rzeczy. Do tego można liczyć na torby czy też papier ozdobny, dzięki którym prezenty zyskają na pięknym opakowaniu.
    W ofercie nie zabrakło produktów, takich jak: worki na śmieci, gumki recepturki czy torebki strunowe, które idealnie przydają się podczas codziennego użytkowania w domu.
    Artykuły i akcesoria dostępne są w dość przystępnych cenach. Można zapoznać się z czytelnym regulaminem i swobodnie dokonywać zakupów, korzystając z kilku opcji płatności.
    Na stronie użytkownicy mają szansę zapoznać się z nowościami oraz promocjami.

    Data dodania: 26 09 2017 · szczegóły wpisu »
  • Profixer »

    Posiadająca swą siedzibę w Stalowej Woli firma handlowa PROFIXER zaprasza Państwa do korzystania ze swojej oferty. Dystrybujemy różnego typu akcesoria oraz urządzenia biurowe renomowanych marek, takie jak: RICOH, Canon, HP czy Xerox. Proponujemy, m. in. : kserokopiarki, faksy, drukarki, tusze, tonery, cartridge, niszczarki dokumentów oraz plotery wielkoformatowe. Nasz doświadczony personel służy profesjonalnym doradztwem, a w przypadku awarii urządzenia profesjonalnym serwisem. Wszystkich, którzy chcieliby zaznajomić się z pełnym zakresem oferowanych artykułów zachęcamy do zajrzenia na naszą stronę internetową.

    Data dodania: 23 10 2017 · szczegóły wpisu »

Najnowsze wiadomości: