Narzędzia e-marketingu
Dodano: 7 lat 5 miesięcy temu
Dobrze stworzona strategia marketingowa umożliwia budowanie pozytywnego wizerunku marki. Warto postawić na spójność przekazu w różnych kanałach – social media, na stronie internetowej oraz w reklamach w wyświetlanych w wyszukiwarce. Warto więc stworzyć spójną strategię, która jasno określi cele, jakie chcemy osiągnąć. Przewodnik po narzędziach e-marketingu „Trzy filary biznesu w internecie” ukazuje elementy, których nie powinno zabraknąć w strategii e-marketingowej. Co więcej, przedstawia wskazówki, na które powinniśmy zwrócić uwagę promując markę w internecie.
Kategorie: Reklama w internecie Tagi: e-marketing
Podobne wpisy
- Przesyłki mailingowe
- Agencja interaktywna e-Medialni
- Wojciech Przekop - Specjalista SEO
- Offon - Agencja interaktywna
- Bannero
Komentarze
Adres strony:
Wyświetleń:
1001
Wizyt:
994
Kliknięć:
138
CTR:
13.88%