Systemy czasu pracy to nowoczesne urządzenia służące do: planowania, kontrolowania oraz zapisu czasu pracy pracowników. Posiadają wbudowany czytnik, który rejestruje: ewidencję wejść i wyjść poszczególnych osób, przetwarza dane oraz automatycznie tworzy raporty. Systemy czasu pracy poprzez rejestrację czasu pracy pracowników mają na celu zwiększyć efektywność oraz wydajność wykonywanych obowiązków. Rejestratory czasu pracy kontrolują spóźnienia oraz wizytę gości. Systemy czasu pracy najczęściej stosowane są na liniach produkcyjnych oraz wobec pracowników biurowych.
Loca jako lider w swojej branży posiada wiele możliwości, które ułatwiają codzienną pracę oraz komunikację między sobą. Oprócz solidnych systemów czasu pracy znajdą Państwo w ofercie eleganckie identyfikatory plastikowe. Wykonane są z wysokogatunkowych materiałów odpornych na ścieranie. Firma tworzy identyfikatory plastikowe według indywidualnych potrzeb klienta.
Wśród możliwych wariantów znajdują się identyfikatory plastikowe, m. in. :
- do szkół wyższych i placówek szkolnych
- na szkolenia, konferencje
- do hoteli, na parkingi
- dla pracowników różnych zakładów pracy.
Nowoczesne i efektowne systemy kontroli pracy pracowników, jakie oferuje Grupa Loca to również: monitoring, systemy kontroli dostępu, legitymacje, karty dostępu oraz wiele możliwości. Zastosowanie ich pozwala na utrzymanie odpowiedniej dyscypliny w pracy oraz bezpieczeństwo.