Strony związane z hasłem 'lean':
-
Smart Lean S.C. »
Stosowanie najnowocześniejszych technologii i rozwiązań z zakresu rozwoju firm z zakresu szczupłego zarządzania, to specjalność firmy Smart Lean. Mając tak bogate doświadczenia i tym samym szereg sukcesów w tej branży, zapewniamy doskonałe możliwości we wdrażaniu tychże rozwiązań. Stawiając na taką koncepcję zarządzania swoją firmą, można liczyć na konkretne wzrosty i sporą poprawę wydajności. Wybieramy stanowcze plany działań co do funkcji danej firmy, pozwala nam to na wdrożenie treściwych i wpływowych działań. Oferujemy także audyty dla działu zarządzania produkcją i usługami. Gwarantujemy stuprocentowy profesjonalizm mający swoją podstawę w praktycznym wykonaniu. Z miłą chęcią odpowiemy na więcej pytań nie dające Państwu spokoju, dlatego serdecznie zapraszamy do kontaktu mailowego bądź odwiedzenia naszej oficjalnej strony.
Data dodania: 18 08 2014 · szczegóły wpisu » -
Lean Partner »
Wdrażamy Kaizen - kulturę organizacji samouczącej się, prowadzimy: szkolenia, warsztaty, projekty usprawniające funkcjonowanie organizacji.
Data dodania: 17 01 2017 · szczegóły wpisu »
Nasze działania obejmują całe przedsiębiorstwa, począwszy od sprzedaży i marketingu, poprzez zamówienia, back-office, magazyny i logistykę, produkcję.
Nasza oferta kierowana jest do firm, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych. Posiadamy duże doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z zakresu Lean Manufacturing oraz Lean Management. -
Lean Management - BDC »
Zajmujemy się realizacją projektu składającego się z cyklicznych warsztatów i szkoleń w zakresie koncepcji Lean Service dla kadry managerskiej i specjalistów administracji przez okres 6 miesięcy.
Data dodania: 10 01 2019 · szczegóły wpisu »
Rezultaty:
- Wdrożenie koncepcji 5S w dziale administracji na 3 pilotażowych stanowiskach
- Dokonana analiza efektywności realizowanych procesów. W wyniku ich usprawnienia udało się zredukować obieg dokumentów o 50%
- Wdrożenie wizualnej tablicy monitoringu realizacji zadań zleconych przez kierownika
- Wdrożenie standardów działań w zakresie obsługi klienta zewnętrznego.
Sesje dla pracowników jednej firmy – szkolenia, wspólne projektowanie i wdrażanie pojedynczych narzędzi w specyficznym środowisku klienta.
Działania doskonalące w firmie.